Τέχνη και Υγεία στην Εκπαίδευση

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • Θεματολογία Α.Υ.
  • Προγράμματα Αγωγής Υγείας Σχολικών Μονάδων 2018-20...
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΜ. ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ
  • Εγκύκλιοι - Αποφάσεις
  • Ανθρώπινα Δικαιώματα
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Διατροφή
  • Ισότητα
  • Πρόληψη εξαρτήσεων
  • Πρώτες βοήθειες
  • Σεξουαλική αγωγή/ Έμφυλες ταυτότητες
  • Τέχνες και υγεία
  • Υποστηρικτικό υλικό
  • ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
  • Ψυχική υγεία
  • "Κυκλοφοριακή αγωγή-οδική ασφάλεια"
  • Ενδοσχολική Βία - Εκφοβισμός
  • Θέματα πολιτικής προστασίας
  • ΔΕΠΠΣ - ΑΠΣ Α.Υ.
  • Αρμοδιότητες Υπ. Α.Υ.
  • Συνδεδεμένοι, ενεργοί και αλληλέγγυοι ...στην εποχή του COVID 19
  • Μένουμε σπίτι ...με ασφαλή συντροφιά

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, 25 Νοέμβρη

 


Αναρτήθηκε από Ευαγγελία Φρυδά στις 8:54 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Ευαγγελία Φρυδά
e-mail: lifryd@gmail.com, gragyg@dide-v-ath.att.sch.gr
τηλ. 210-6399597, 6974359654

Αγωγή Υγείας - συνδεδεμένοι, ενεργοί και αλληλέγγυοι

Αγωγή Υγείας - συνδεδεμένοι, ενεργοί και αλληλέγγυοι
Το μπλογκ μας για την πανδημία

Τέχνη και Υγεία στην Εκπαίδευση

Τέχνη και Υγεία στην Εκπαίδευση

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
      ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ •     Υγειονομική κρίση: Περιβάλλον, Πολιτισμός •     Υγιεινή διατροφή •     Στοματική υγιεινή •     Φυσική ζωή, άσκη...
  • Πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων. "Εγώ" και "Εσύ", γινόμαστε "Εμείς".
    Ο Έλεγχος των Συγκρούσεων αποτελεί ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης σε κοινωνικές δεξιότητες, για παιδιά προεφηβικής ηλικίας και έχει τους εξής...
  • Επέκταση χρόνου υλοποίησης των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας του διδακτικού έτους 2019-2020
    Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο   79827/ΓΔ4 24-06-2020   του   Υ.ΠΑΙ.Θ , λόγω των ιδιαίτερων υγειονομικών συνθηκών και της λήψ...
  • Πρόσκληση σε διαδικτυακή συνάντηση σύνδεσης και ενδυνάμωσης τον καιρό της πανδημίας με τίτλο «Δικαίωμα στην Υγεία και στην Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια»
    Η Δ/νση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με την Δ/νση Π.Ε. Β’ Αθήνας, μέσω των αντίστοιχων Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, (έγγραφο ΔΔΕ)    σε συν...

Το ιστολόγιο μας

Σχεδίαση - Υλοποίηση - Επιμέλεια του ιστολογίου
Ευαγγελία Φρυδά

Ημερολόγιο

imerologio

ΛΙΣΤΑ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

  • StressTeen: η σελίδα των εφήβων
  • Αutism Praxis
  • Δίκτυο Κατά της Βίας στο Σχολείο
  • Ελληνική Εταιρία Μελέτης Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο
  • Ευρωπαϊκή Καμπάνια κατά του Σχολικού Εκφοβισμού
  • Ινστιτούτο Καταναλωτή
  • Ιστότοπος Εκλαϊκευμένης Ιατρικής
  • Μονάδα Εφηβικής Ιατρικής
  • Οργανισμός Υγείας
  • Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

27 Ιανουαρίου - Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος

28 Ιανουαρίου - Ευρωπαϊκή Ημέρα Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

5 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

12 Φεβρουαρίου - Ημέρα της Ερυθράς Χειρός (από το σύμβολο της κόκκινης παλάμης που σημαίνει STOP στην στρατολόγηση παιδιών σε πολέμους)

15 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου

20 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσύνης

ΜΑΡΤΙΟΣ

6 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού & ενδοσχολικής βίας

8 Μαρτίου - Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας

15 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

21 Μαρτίου- Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

21 Μαρτίου- Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου

21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

2 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

4 Απριλίου - Διεθνής Ημέρα κατά των Ναρκών

7 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

8 Απριλίου - Ημέρα του Έθνους των Ρόμα

22 Απριλίου - Ημέρα της Γης

28 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία / Διεθνής Ημέρα Μνήμης Εργατών

ΜΑΪΟΣ

1 Μαΐου - Εργατική Πρωτομαγιά / Διεθνής Ημέρα Εργατών

2 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου

8 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου

31 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος

ΙΟΥΝΙΟΣ

4 Ιουνίου - Διεθνής Ημέρα κατά της Επιθετικότητας εναντίον των Παιδιών

12 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Εργασίας

14 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

15 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Κακομεταχείρισης των Ηλικιωμένων

20 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων

26 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους

26 Ιουνίου - Διεθνής Ημέρα κατά των Βασανιστηρίων

ΙΟΥΛΙΟΣ

8 Ιουλίου - Παγκόσμια Ημέρα Αλλεργίας

17 Ιουλίου - Παγκόσμια Ημέρα Διεθνούς Δικαιοσύνης

18 Ιουλίου - Διεθνής Ημέρα Νέλσον Μαντέλα

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

23 Αυγούστου - Παγκόσμια Ημέρα για την Υπενθύμιση του Δουλεμπορίου και της Κατάργησής του

30 Αυγούστου - Διεθνής Ημέρα Εξαφανισμένων

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

8 Σεπτεμβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού

15 Σεπτεμβρίου - Διεθνής Ημέρα Δημοκρατίας

21 Σεπτεμβρίου - Διεθνής Ημέρα Ειρήνης

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

2 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα Μη Βίας

5 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών

10 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

10 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Θανατικής Ποινής

14 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Όρασης (Κατά της Τύφλωσης)

15 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα του Λευκού Μπαστουνιού

17 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας

24 Οκτωβρίου - Ημέρα του ΟΗΕ

25 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού

28 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Δωρεάς Οργάνων Σώματος και Μεταμοσχεύσεων

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

6 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για την Παρεμπόδιση της Εκμετάλλευσης του Περιβάλλοντος στον Πόλεμο και τις Ένοπλες Συγκρούσεις

9 Νοεμβρίου - Διεθνής Ημέρα κατά του Φασισμού και του Αντισημιτισμού

19 Νοεμβρίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της κακοποίησης των παιδιών

20 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού

25 Νοεμβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

1 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

2 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Δουλείας

3 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

5 Δεκεμβρίου - Διεθνής Ημέρα Εθελοντισμού για την Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη

10 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

18 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη

Αναγνώστες

"Back to Top"

Online:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων για το σχολικό έτος 2020-2021

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων) για το σχολ...

TeensPeace

TeensPeace

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2020 (43)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Ιουνίου (11)
    • ►  Μαΐου (4)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (13)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2019 (61)
    • ►  Δεκεμβρίου (12)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Οκτωβρίου (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (7)
    • ►  Μαΐου (5)
    • ►  Απριλίου (2)
    • ►  Μαρτίου (8)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ►  2018 (20)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Ιουνίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (8)
  • ►  2017 (28)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Οκτωβρίου (11)
    • ►  Σεπτεμβρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (3)
  • ►  2016 (65)
    • ►  Δεκεμβρίου (7)
    • ►  Νοεμβρίου (11)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Σεπτεμβρίου (14)
    • ►  Ιουνίου (3)
    • ►  Μαΐου (4)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (11)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ▼  2015 (111)
    • ►  Δεκεμβρίου (8)
    • ▼  Νοεμβρίου (23)
      • Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με το σεμινάριο: "Δημιουργική Γ...
      • Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρί...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με το σεμινάριο: "Δημιουργική Γ...
      • Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των...
      • Δράσεις της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων...
      • Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε...
      • Πίνακας συμμετεχόντων στο σεμινάριο "Οικείοι και α...
      • Παράταση υποβολής προγραμματων σχολικών δραστηριοτ...
      • Πίνακας συμμετεχόντων στο εισαγωγικό επιμορφωτικό ...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με το σεμινάριο: "Δημιουργική Γ...
      • Διοργάνωση σεμιναρίου στη μεθοδολογία για το σχεδι...
      • Προσεχή προγραμματισμένα επιμορφωτικά σεμινάρια το...
      • Πίνακας συμμετεχόντων στο σεμινάριο "Δημιουργική Γ...
      • Εγκύκλιος Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων σχ....
      • ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ...
      • Πρόσκληση ένταξης στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Αγωγή...
      • Συμμετέχοντες στο σεμινάριο-εργαστήριο στο Θέατρο ...
      • «3ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για τον Έλε...
      • «Το ταξίδι». Ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ των Για...
      • Σαββατοκύριακο 7-8 Νοεμβρίου 2015, διημερίδα Πρωτο...
      • Δράση αλληλεγγύης προς τους πρόσφυγες. Συλλογή ειδ...
      • Σεμινάριο Δημιουργικής Γραφής για εκπαιδευτικούς: ...
    • ►  Οκτωβρίου (19)
    • ►  Σεπτεμβρίου (11)
    • ►  Μαΐου (5)
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Μαρτίου (9)
    • ►  Φεβρουαρίου (17)
    • ►  Ιανουαρίου (12)
  • ►  2014 (208)
    • ►  Δεκεμβρίου (16)
    • ►  Νοεμβρίου (33)
    • ►  Οκτωβρίου (25)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουνίου (16)
    • ►  Μαΐου (14)
    • ►  Απριλίου (12)
    • ►  Μαρτίου (28)
    • ►  Φεβρουαρίου (22)
    • ►  Ιανουαρίου (12)
  • ►  2013 (1)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)

Ετικέτες

  • Επιμόρφωση (12)
  • Νομοθεσία - εγκύκλιοι (1)
  • Σεμινάριο Τμήματος Α.Υ. (99)
  • αγωγή υγείας (35)
  • απώλεια (2)
  • αυτισμός (9)
  • αφήγηση (3)
  • διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (5)
  • διαφορετικότητα (7)
  • εκπαιδευτικό πρόγραμμα (13)
  • εκπαιδευτικό υλικό (24)
  • ενημέρωση (6)
  • ενημερωτική εκδήλωση (2)
  • θεατρική παράσταση (12)
  • κακοποίηση (4)
  • μουσική (2)
  • περιβάλλον (2)
  • πρόληψη (27)
  • πρώτες βοήθειες (13)
  • ρατσισμός (4)
  • σεμινάριο (8)
  • υγεία (10)
  • υγεία και τέχνη (10)
  • ψυχική υγεία (13)

Η λίστα ιστολογίων μου

  • Σελιδοδείκτης
    Αγροτικές κινητοποιήσεις: σαν έτοιμοι από καιρό οι αγρότες κατέβηκαν στον δρόμο κατά χιλιάδες. Ή όταν η απόγνωση γίνεται θυμός και οργή.
    Πριν από 14 ώρες
  • Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι
    Βάλτερ Μπένγιαμιν (Walter Benjamin): Ὑπερ­πο­λυ­τε­λὲς ἐπι­πλω­μέ­νο δια­μέ­ρι­σμα τῶν δέ­κα δω­μα­τί­ων
    Πριν από 1 ημέρα
  • ΠΡΟΝΟΗ
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Κοινοτική Δράση – 25η Νοεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών
    Πριν από 3 ημέρες
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ με θέμα τη ΦΩΤΟΡΡΥΠΑΝΣΗ, Δρ.Μαργαρίτα Μεταξά
    Πριν από 1 χρόνια
  • ΓΡΑΦω ΚΑΙ ΔΡω
    PABLO PICASSO - ΘΑΝΟΣ ΤΣΙΓΚΟΣ: ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
    Πριν από 2 χρόνια
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ
    «Αδύναμοι χαρακτήρες γεμάτοι πείσμα να ευτυχήσουν»
    Πριν από 6 χρόνια
  • Κέντρο Πρόληψης Αργώ
    Πως να μιλήσω στο παιδί μου για τις εξαρτήσεις;
    Πριν από 10 χρόνια
  • TeensPeace
    ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Comenius - Regio 2013-2015 ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Δ.Ε. Β' ΑΘΗΝΑΣ
    Πριν από 10 χρόνια
  • ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ "ΙΡΙΔΑ"
    ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ "ΙΡΙΔΑ"
    Πριν από 14 χρόνια
  • Αρχη - Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Blogger

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Σαπφούς 12, Αθήνα
www.mdmgreece.gr
Τηλ: 210-3213150

ΕΕΚΑΑ (Ελληνική Εταιρεία Καρδιοαναπνευστικής Ανάνηψης)
Πατησίων 89, Αθήνα
Τηλ: 211-0121756

ΕΕΣ (Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός)
Εκπαιδευτικά προγράμματα
τηλ: 210-3613565

ΕΚΑΒ (Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας)
Τέρμα οδού Υγείας, Αθήνα
Τμήμα Εκπαίδευσης
τηλ: 213-2143000

IIBEAA (Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών)
(Πρόγραμμα για την πρόληψη του καπνίσματος)
www.thetruth.gr
τηλ: 210-7212520

ΜΟΝΑΔΑ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Νοσοκομείο "Α. & Π. Κυριακού¨
Μεσογείων 24, Αθήνα
τηλ: 210 7710824

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ"
Πρόγραμμα Σεξουαλικής Αγωγής
τηλ: 210-3381791

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Α. &. Π. ΚΥΡΙΑΚΟΥ
(Κέντρο Εκπαίδευσης & Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Εφήβων)
Β. Γεωργίου 43 Χαλάνδρι
τηλ: 210-7757469, 210-6855289-290

Μονάδα απεξάρτησης 18άνω

Μονάδα απεξάρτησης 18άνω

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

"ΑΡΓΩ"
Εθν. Αντίστασης 52, 15562, Χολαργός
τηλ: 210-6561466, 6520505
http://okana.gr/diadrastikos-xartis/article/111-okanaxolargos
E-mail: argoagp@yahoo.gr

"ΙΡΙΔΑ"
Πριγκηπονήσων 4, 14231, Ν. Ιωνία
τηλ: 210-2715379, 210-2715660
http://kentroprolipsisirida.blogspot.gr/
e-mail: kpirida@yahoo.gr

"ΠΡΟΝΟΗ"
Δήλου 10, 14562, Κηφισιά
τηλ: 210-8082673
http://www.pronoi.org.gr/
E-mail: @pronoi.org.gr

ΟΚΑΝΑ

ΟΚΑΝΑ

ΚΕΘΕΑ

ΚΕΘΕΑ

Συνολικές προβολές σελίδας

Εγχειρίδια Αγωγής Υγείας στη Βιβλιοθήκη της Διεύθυνσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας, Τμήμα Αγωγής Υγείας

  • Διατροφή και υγεία, οδηγός για καθηγητές λυκείου.(2000) Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Κυκλοφοριακή αγωγή : Ατυχήματα 11-14 ετών, ΥΠΕΠΘ
  • Κυκλοφοριακή αγωγή : Ατυχήματα (βιβλίο καθηγητή), ΥΠΕΠΘ
  • Αγωγή του καταναλωτή στα σχολεία, διδακτικό και εκπαιδευτικό υλικό, ηλικιακή ομάδα 15-18, ΥΠΕΠΘ -ΙΔΕΚΕ
  • Αγωγή του καταναλωτή στα σχολεία, διδακτικό και εκπαιδευτικό υλικό, ηλικιακή ομάδα 11-14, ΥΠΕΠΘ -ΙΔΕΚΕ
  • Weare Katherine - Gray Gay. (επιμέλεια Σώκου, Κατερίνα). 2000. Η προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας στο σχολείο. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα.
  • Ξέρω τι ζητάω.
  • Στηρίζομαι στα πόδια μου.
  • Αγωγή Υγείας. Ψυχική υγεία - διαπροσωπικές σχέσεις 11-14 ετών. ΚΕΘΕΑ & ΕΨΥΠΕ. (2000). Αθήνα. ΥΠΕΠΘ. Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
  • Κωνσταντινίδου, Ευφημία, Χατζάρα, Φωτεινή. (2008). Αντιμετωπίζοντας την απώλεια. Πιλοτικό πρόγραμμα για σχολεία σε θέματα αγωγής υγείας ( Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ- Εθνικό Ιδρυμα Νεότητας). Κοζάνη. ΥΠΕΠΘ & Δ.Δ.Ε. Ν. Κοζάνης Αγωγή Υγείας
  • Συναισθηματική οργάνωση. Δραστηριότητες μαθησιακής ετοιμότητας. Βιβλιοτετράδιο μαθητή. ΟΕΔΒ.
  • Σώκου, Κατερίνα. (1999). Οδηγός αγωγής και προαγωγής υγείας : πρότυπο πρόγραμμα "αλκοόλ και ατυχήματα". Ινστιτούτο υγείας του παιδιού. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ. (2000). Συζητήσεις Εφήβων. Διαπροσωπικές Σχέσεις. Επικοινωνία, τετράδιο για τον μαθητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ ..
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ.(2000). Συζητήσεις Εφήβων. Ψυχική Υγεία - Διαπροσωπικές Σχέσεις. Βιβλίο για τον καθηγητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ - ΓΕΝΙΚΗ

  • Clark, Ron. (2004). Οι βασικοί 55 : Οι κανόνες του βραβευμένου εκπαιδευτικού για να ανακαλύψουμε τον επιτυχημένο μαθητή σε κάθε παιδί. Πλατύπους.
  • Freire, Paulo. (2006). Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν. Επίκεντρο.
  • Jessor, R. (1998). New perspectives on Adolescent Risk Behavior. Jessor, R., Editor. Cambridge University Press.
  • Lightfoot, C. (1997). The culture of adolescent risk taking. The Guilford Press
  • Αναγνωστοπούλου, Μαρία. (2005). Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη : Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική προσέγγιση. Αφοί Κυριακίδη.
  • Δεληκανάκη, Νίκη. (2005). Συναισθηματική αγωγή : Κατανόηση και βιωματική προσέγγιση συναισθημάτων. Ταξιδευτής.
  • Ζαφειριάδης, Κυριάκος. (2004). Η διαγωγή των μαθητών και οι σχολικές κυρώσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση : Μια ιστορική -κριτική προσέγγιση. Αφοί Κυριακίδη.
  • Ματσαγγούρας, Ηλίας. (2003). Η σχολική τάξη : Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας. Γρηγόρη.
  • Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή, Παπαναούμ Ζωή, Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης προγραμμάτων, Εκδόσεις Τυποθήτω, Αθήνα, 2001.
  • Χατζηστεφανίδης, Θ. (1990). Ριζοσπαστικά παιδαγωγικά κινήματα του 20ου αιώνα. Βυζάντιο, Παπαδήμας (διάθεση)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

  • Gidney M, Vorster H, Kok Fr, Επιμέλεια Ελληνικής Έκδοσης: Ματάλα Α, Γιαννακούλια Μ. (2007). Εισαγωγή στη διατροφή του ανθρώπου, επιστημονικές εκδόσεις Παρισιανού.
  • Kleep,K.(2005),Promoting fruit and vegetables through school: A European perspective EGEA, Inrenational Conference of Mediterranean –Style Diets, Session 2: from scientific evidence to health prevention actions, LARK-WHO, Rome, 2005, p.p. 35-39.
  • Simopoulos,A. (2001). “ The Mediterranean Diet. What is so special about the diet of Greece? The scientific evidence”. Journal Nutrition:131:3065-3073.
  • Αγιουτάντης Ζ, Μερτίκας Σ. (2003). Ένας πρακτικός οδηγός για τη συγγραφή τεχνικών κειμένων, Εκδόσεις ΙΟΝ.
  • Ανδρικόπουλος Ν. (1999). Χημεία και τεχνολογία τροφίμων, τόμος Ι, πανεπιστημιακές σημειώσεις, Αθήνα.
  • Αποστολόπουλος Κ, Γεωργιτσογιάννη Ε, Κανέλου Α, Σαΐτη Α, Σδράλη Δ, Τριάδη Δ. (2007). Οικιακή οικονομία Ά Γυμνασίου, Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα.
  • Αποστολόπουλος Κ. (2009). Οικιακή οικονομία: ιστορική αναδρομή, φιλοσοφική θεώρηση, εισαγωγή στη σύγχρονη ανθρωποοικολογία, εκδόσεις Ελληνοεκδοτική.
  • Γαλανοπούλου Ν, Ζαμπετάκης Γ, Μαύρη Μ, Σιαφάκα Α. (2007). Διατροφή και χημεία τροφίμων, εκδόσεις Αθ, Σταμούλης, Αθήνα.
  • Γιαννακούλια Μ, Κροκίδη Ε, Προβατάρη Σ, Σαΐτη Α. (2006). Οικιακή οικονομία ΄Β Γυμνασίου, Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα.
  • Γκούβρα, Μ.-Κυρίδη Α.-Μαυρικάκη Ε.: Αγωγή Υγείας και σχολείο, εκδ.Τυπωθήτω, Αθήνα.
  • Γραβάνη Ζ. (1995). Το μάθημα της οικιακής οικονομίας, Αθήνα.
  • Εμμανουηλίδου, Κ. (2011). Ψυχολογία της διατροφής: Πώς οι διατροφικές συνήθειες αντανακλούν τον συναισθηματικό μας κόσμο, Μεταίχμιο, Αθήνα.
  • Ζαμπέλας Α. (2003). Η Διατροφή στα στάδια της ζωής, ιατρικές εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης.
  • Ζαμπέλας, Α. (2007). Κλινική διαιτολογία & διατροφή με στοιχεία παθολογίας, τόμος Ι, ιατρικές εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης.
  • Ζερφύδη, Γρ. (1998). Διατροφή του ανθρώπου, εκδόσεις Γιαχούδη, Θεσσαλονίκη.
  • Θωμόπουλος Χ. (2006). Μαθαίνοντας τι είναι οι τροφές μας, εκδόσεις Παπασωτησίου, Αθήνα.
  • Κάσιμος, Χ, Κάσιμος, Δ. (1988). Διατροφή υγιεινή ανάπτυξη και διαβίωση του ανθρώπου, Αθήνα.
  • Καφάτος, Α, Λαμπαδάριος, Δ. (1990). Τελευταίες εξελίξεις στην διατροφή και επιδημιολογία των νοσημάτων διατροφής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ηράκλειο.
  • Κουτρούμπα, Κ. (2004). Διδακτική εφαρμογή στη σύγχρονη οικιακή οικονομία, εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, Αθήνα.
  • Λιάπης, Ν. (2012). Ιπποκράτειος διατροφή, εκδ. Ιβίσκος, Αθήνα.
  • Μπατζελή, Κ.(2010), «Προϊόντα ελληνικής γης. Προϊόντα μεσογειακής διατροφής στην Ελλάδα και στον κόσμο.Στρατηγικές προώθησης».Διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο :http//www.minagric.gr/greek/press/2010/06/greek230610a.shtml
  • Μόρτογλου, Τ., Μόρτογλου, Κ. (2002). Διατροφή από το σήμερα για το αύριο, Τόμος Ι & ΙΙ, εκδόσεις Γιαλλέλη.
  • Πάπυρος Larousse. (2003). To Παπυράκι, εικονογραφημένο εγκυκλοπαιδικό λεξικό & πλήρες λεξικό της νέας ελληνικής γλώσσας, Εκδοτικός οργανισμός Πάπυρος, Αθήνα.
  • Παπαγεωργίου, Α. (1981). Στοιχεία διαιτολογίας, τροφογνωσίας, νοσηλευτικής, Αθήνα
  • Παπανικολάου, Γ. (1998). Παχυσαρκία και αδυνάτισμα, Πρότυπες Θεσσαλικές εκδόσεις, Αθήνα.
  • Στεφανάκου, Α. : Η διατροφή - Τρώγοντας σωστά, Ανοιχτό Σχολείο - τεύχος 28
  • Τριχοπούλου, Α.(2010). «Μεσογειακή διατροφή, παραδοσιακά μεσογειακά προϊόντα και υγεία», Ελληνική Επιθεώρηση Διαιτολογίας-Διατροφής, τ.1,σ.σ.13-18.
  • Τριχόπουλος,Δ.,Καλαποθάκη,Α.,Πετρίδου,Ε.(2000). Προληπτική Ιατρική και Δημόσια Υγεία. Αθήνα. Ζήτα
  • Τσίτσικα,Α. (2013). Η διατροφή των εφήβων. Διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο http://www.youth-health.gr
  • ΥΠ.Ε.Π.Θ.(2000α). Διατροφή και Υγεία. Οδηγός για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης. Βιβλίο Δραστηριοτήτων και πληροφοριών.Ηράκλειο: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Κοινωνικής Ιατρικής. Κλινική Προληπτικής Ιατρικής και Διατροφής.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  • Gordon, Thomas. 1999. Ο αποτελεσματικός δάσκαλος (Teacher effectiveness training). Εκδ. Ευροσπουδή Εκπαιδευτήρια «Κωστέα Γείτονα».
  • Γενά, Αγ. (2007). Θεωρία και πράξη της ανάλυσης της συμπεριφοράς. Αθήνα: Gutenberg.
  • Γιαβρίμης, Π. (2005). Αυτοαντίληψη αλλοδαπών μαθητών. Σύγχρονη εκπαίδευση, 140, 44-55.
  • Δράκος, Γ. (2002). Θέματα ειδικής αγωγής. Αθήνα: Ατραπός.
  • Ζαφειροπούλου, Μ. (2004) Προσαρμογή στο σχολείο: Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σ.σ. 439-476.
  • Ιωαννίδη, Β. (2002). «Αγωγή Πρόληψης»: Πρόταση για μια νέα παιδευτική λειτουργία του σχολείου (Η εκπαίδευση ως στρατηγική επιτυχούς πρόληψης και Προαγωγής της Υγείας). Στο: Μπέλλα, Ζ. Κ. (επιμέλεια). Δημοσιεύματα Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών,
  • Ιωαννίδη, Β. (2002). Αγωγή Υγείας και Νεανική Παραβατικότητα. Η Αγωγή και η Προαγωγή της Υγείας ως Μέσα Πρόληψης της Νεανικής Παραβατικότητας, ΠΑΡΟΥΣΙΑ, 1998-2000, τόμ. ΙΓ΄-ΙΔ΄, σσ. 397-406.
  • Κάκουρος, Ε. και Μανιαδάκη, Κ.(2002).Ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων: Αναπτυξιακή προσέγγιση. Αθήνα: Τυπωθήτω.
  • Καλατζή-Αζίζι, Α. (1996). Επιμ. Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο: Οικοσυστημική προσέγγιση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Καλατζή-Αζίζι, Α. και Ζαφειροπούλου, Μ. (2004). Προσαρμογή στο σχολείο: Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
  • Κολιάδης, Εμ. (2007). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη: Σύγχρονες ψυχολογικές θεωρίες μάθησης. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Μέλλον, Ρ. (2005). Η ανάλυση της συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ματσαγγούρας, Η. (2000). Η σχολική τάξη. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
  • Μαυροπούλου, Σ. & Παντελιάδου, Σ. (2000). Ικανότητα χειρισμού προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολείο και ανάγκες εξειδίκευσης εκπαιδευτικών, Στο Κυπριωτάκης, Α. (επιμέλεια), Πρακτικά Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο (σελ. 678-691).
  • Νικολάου, Σ. (2004). Η βία, η επιθετική συμπεριφορά και η τηλεοπτική επίδραση. Εκπαίδευση και Επιστήμη, 1, 74-87.
  • Ξωχέλλης Παναγιώτης (1984). Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος, εκδ. Αφοι Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 1984.
  • Παπαδόπουλος, Νίκος. Λεξικό Ψυχολογίας, εκδ. Σύγχρονη Εκδοτική, Αθήνα 2005.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2004).Συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας παιδιών με διαταραχές όρασης: Προβλήματα και μέθοδοι αντιμετώπισή τους. Εκπαίδευση και Επιστήμη, 1, 35-49.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2004).Συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας παιδιών με διαταραχές όρασης: Προβλήματα και μέθοδοι αντιμετώπισή τους. Εκπαίδευση και Επιστήμη, 1, 35-49.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2007). Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Πούλου, Μ (2000). Συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες: μια «ειδική» κατηγορία ειδικής αγωγής. Στο Κυπριωτάκης, Α. (επιμέλεια), Πρακτικά Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο (σελ. 692-698)
  • Χατζηχρήστου, Χ. & Hopf, D. (1991). Προβλήματα συμπεριφοράς και σχολικής επίδοσης μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 14-15, 107-143.

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - BULLYING

  • Alexander, J. (2007). Νταήδες, εξυπνάκηδες, δήθεν φίλοι… και εσύ! Μαθαίνω να θωρακίζομαι, γίνομαι δυνατός. Εκδ. Άγκυρα
  • Bowles, R. A., Garcia Reyes M., & Pradiptyo R. (2005). Monitoring and evaluation the safer school partnerships programme. London: Youth Justice Board for England and Wales.
  • Braithwaite, J. (1989). Crime, Shame and Reintegration. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Burssens, D., & Vettenburg, N. (2006). Restorative group conferencing at school: A constructive response to serious incidents. Journal of School Violence, 5, 5–17.
  • Chalvin Marie Joseph. (2004). Αποτρέποντας τις συγκρούσεις και τη βία. Εκδ. Σαββάλας.
  • Coloroso, Barbara. (2003). The Bully, the Bullied, and the Bystander: From Preschool to High School—How Parents and Teachers Can Help Break the Cycle of Violence. New York: HarperCollins.
  • Cowie, H., & Jennifer, D. (2008). New perspectives on bullying. London: Open University Press.
  • Garbarino, James, Ph.D. & deLara, Ellen, Ph.D. (2002). And Words Can Hurt Forever: How to Protect Adolescents from Bullying, Harassment, and Emotional Violence. New York: The Free Press.
  • Haber, Joel & Glatzer, Jenna (2008). Τέλος στον εκφοβισμό! Θωρακίστε τα παιδιά σας για μια ζωή. Αθήνα. Εκδ. Πατάκης.
  • Haber, Joel & Glatzer, Jenna. (2007). Bullyproof Your Child for Life: Protect Your Child from Teasing, Taunting, and Bullying for Good. New York: Penguin.
  • Hopkins, B. (2004). Just Schools: A Whole School Approach to Restorative Justice. London, New York: Jessica Kingsley.
  • Hrigoyen, M.-F. (1998). Le harcelement moral: la violence perverse au quotidien. Paris. Editions La Découverte et Syros.
  • Maines, B. & Robinson, G. (2008). Bullying: The Support Group Method Training Pack. A Lucky Duck Book. London: Paul Chapman.
  • Molnar, A., Lindquist, B. (1998). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.
  • Olweus, D. (1978). Aggression in the schools: Bullies and whipping boys. Washington, DC: Hemisphere.
  • Olweus, D. (1986). The Olweus Bully/Victim Questionnaire. Mimeo. Bergen, Norway: Research Center for Health Promotion, University of Bergen.
  • Olweus, D., & Limber, S. P. (2007). Olweus Bullying Prevention Program Teacher Guide. Center City, MN: Hazelden.
  • Olweus, Dan. (1993). Bullying at School: What We Know and What We Can Do. Cambridge, MA: Blackwell Publishers.
  • Pikas, A. (1989). The common concern method for the treatment of mobbing. In E. Roland & E. Munthe (eds) Bullying: An International Perspective. London: David Fulton.
  • Rigby, K. (2005). The method of shared concern as an intervention technique to address bullying in schools: an overview and appraisal. Australian Journal of Counselling and Guidance, 15, 27–34.
  • Ross, Dorothea. (2003). Childhood Bullying, Teasing, and Violence: What School Personnel, Other Professionals, and Parents Can Do. (2nd ed.). Alexandria, VA: American Counseling Association.
  • Sapouna, M. (2008) Bullying in Greek primary and secondary schools, School Psychology International, 29 (2), 199-213.
  • Sapouna, M. (2008). Bullying in Greek primary and secondary schools, School Psychology International, 29 (2), 199-213.
  • Slaby, Ronald, Wilson-Brewer, Renee, & Dash, Kimberly. (1994). Aggressors, Victims, and Bystanders: Thinking and Acting to Prevent Violence. Newton, MA: Education Development Center, Inc.
  • Smith, P. K, Howard, S., & Thompson, F. (2007). Use of the support group method to tackle bullying, and evaluation from schools and local authorities in England. Pastoral Care, 25(2), 4–13.
  • Thomas, P. (2003). Σταμάτα να με πειράζεις. Μια πρώτη ματιά στα σχολικά πειράγματα. Εκδ. Modern Times.
  • Willard, Nancy (2007). Cyberbullying and Cyberthreats: Responding to the Challenge of Online Social Aggression, Threats, and Distress. Champaign, IL: Research Press.
  • Αγκάσι, Μ. (2007). Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε. Εκδ. Μεταίχμιο.
  • Αρτινοπούλου, Β. (2001). Βία στο σχολείο. Έρευνες και πολιτικές στην Ευρώπη. Εκδ. Μεταίχμιο.
  • Αστρινάκης, Α. Στυλιανούδη, Λ. (1996). Χέβι μέταλ, ροκάμπιλι και φανατικοί οπαδοί. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.
  • Βέρντικ, Ε. (2007). Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε. Εκδ. Μεταίχμιο.
  • Μπεζέ, Λ. (1998). Βία στο σχολείο… βία του σχολείου. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.
  • Τριλίβα, Σ. Chimienti G. (1998). Πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων. “Εγώ” κι “Εσύ” γινόμαστε “Εμείς”. Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού και τετράδιο δραστηριοτήτων. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.

ΠΡΟΛΗΨΗ

  • Albee, G. W. (1996). A model for classifying prevention programs. In G. W. Albee, J. M. Joffe & L. A.
  • Durant, M. (1995). Creative Strategies for School Problems: Solutions for Psychologists and Teachers. New York. W. W. Norton & Co.
  • Dusenbury (Eds). Prevention, Powerlessness, & Politics: Readings on Social Change (pp 13-22). Newbury Park, Ca: Sage
  • Molnar, A. & Linquist, B. (1989). Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο (Επιμέλεια Α. Καλαντζή-Αζίζι).
  • Reynolds & Gutkin, T. (Eds.). The Handbook of School Psychology (pp. 1056-1076). New York. Wiley & Sons.
  • Rogers, Carl (1969). Freedom to learn: A view of what education might became (1st Ed.) Columbus, Ohio. Charles Merill.
  • Rogers, Carl (1980). A way of being. Boston. Houghton Muffin
  • Κέντρο Εκπαίδευσης για την Πρόληψη της Χρήσης των Ναρκωτικών και την Προαγωγή της Υγείας. Επικοινωνία στην Οικογένεια. (1996). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ./ ΟΚΑΝΑ.
  • Καλαντζή-Αζίζι Α. & Ζαφειροπούλου Μ. (Επιμ.) Προσαρμογή στο Σχολείο, Πρόληψη και Αντιμετώπιση στο Σχολείο. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα.
  • Κοκκέβη Α. Κίτσος Γ., Φωτίου Α., (2007). Καπνός, Οινοπνευματώδη, Ναρκωτικά. Η πορεία της χρήσης από την δεκαετία του ´80 έως σήμερα. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αθήνα.
  • Κοκκέβη Α., Φωτίου Α., Κίτσος Γ., (2009). Χρήση Εξαρτησιογόνων Ουσιών από Εφήβους μαθητές. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών. Αθήνα. Εκδόσεις Παπαζήση.
  • Κουμπή Ε, Μπαφέ Ν, Παυλής Μ. (2000). Κέντρο Εκπαίδευσης για την Πρόληψη της Χρήσης των Ναρκωτικών και την Προαγωγή της Υγείας. «Ημερολόγιο πλοίου, Αρμενιστής 1900». Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..
  • Κουράκης, Ν. (2004). Δίκαιο Παραβατικών Ανηλίκων: Συγγραφέας, Αθήνα.

(ΠΡΟ)ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

  • Brock, Stephen E, (2005), Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο, εκδ. Τυπωθήτω
  • Dolto, Françoise, (1985). La cause des enfants. Paris. Editions Robert Laffont.
  • Filliozat, Isabelle, (1999). Au coeur des émotions de l'enfant. Editions JC Lattès
  • Filliozat, Izabelle, (1997). L'intelligence du coeur. Paris. JC Lattès.
  • Henderson, Nan, (2008), Σχολεία που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα, Τυπωθήτω
  • Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα, (2012), Συλλογικό έργο, Τυπωθήτω (Εγχειρίδιο για τη δημιουργία ομάδων διαχείρισης κρίσεων στο σχολείο)
  • Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο, (2004), συλλογικό έργο, Τυπωθήτω (Εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευση)
  • Στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων, (2008), Συλλογικό έργο, Τυπωθήτω
  • Χατζηχρήστου, Χρυσή Γ., Σχολική ψυχολογία (2011),Τυπωθήτω

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

  • Μάτσα Κ. (2008). Ψυχοθεραπεία και τέχνη στην απεξάρτηση, Άγρ

ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

  • Κασαπίδου Ζ, Λεκάκης Γ, Μαραγκίδη Μ. (2000). Συζητήσεις Εφήβων. Ψυχική Υγεία - Διαπροσωπικές Σχέσεις. Εγχειρίδιο για τον καθηγητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ. (2000). Συζητήσεις Εφήβων. Διαπροσωπικές Σχέσεις. Επικοινωνία, τετράδιο για τον μαθητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ ..
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ.(2000). Συζητήσεις Εφήβων. Ψυχική Υγεία - Διαπροσωπικές Σχέσεις. Βιβλίο για τον καθηγητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..
  • Κασαπίδου Ζ., Σφήκα Δ. (2005). Αγωγή Υγείας σε Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Α´ Τάξη 1ου Κύκλου). Αθήνα. Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο- ΕΠΙΨΥ, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.
  • Κοκκέβη Α. (Επιμ. Εκδ.) (2005) Η Υγεία των Εφήβων: Διαστάσεις, Συνθήκες και Κοινωνικό Πλαίσιο. Ενότητες 1-9. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ. Αθήνα.
  • Κοκκέβη Α. Κίτσος Γ., Φωτίου Α., (2008). Εφηβεία. Συμπεριφορές και ψυχοκοινωνική υγεία. Αθήνα. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ.
  • Κοκκέβη Α. Κίτσος Γ., Φωτίου Α., (2008). Τρόπος Ζωής και Αντιλήψεις Εφήβων Μαθητών. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Αθήνα. Εκδόσεις Παπαζήση.
  • Κοκκέβη Α., Φωτίου Α., Κίτσος Γ., (2009). Χρήση Εξαρτησιογόνων Ουσιών από Εφήβους μαθητές. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών. Αθήνα. Εκδόσεις Παπαζήση.
  • Συλλογικό έργο, επιμέλεια: Αναστάσιος Ματσόπουλος, (2011). Από την ευαλώτητα στην ψυχική ανθεκτικότητα: Εφαρμογές στο σχολικό πλαίσιο και στην οικογένεια, Εκδόσεις Παπαζήση
  • Τερζίδου Μ, Μακά Ζ, Κοκκέβη Α. (2000). Έλληνες Μαθητές: Υγεία, Σχολεία, Οικογένεια. Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..

ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ - ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

  • Μάτσα Κ., (2001) Ψάξαμε ανθρώπους και βρήκαμε σκιές. Το αίνιγμα της τοξικομανίας, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2006) Η περίπτωση Ευρυδίκη, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2008) Ψυχοθεραπεία και τέχνη στην απεξάρτηση, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2012) Το αδύνατο πένθος και η κρύπτη, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2013) Ταπείνωση και ντροπή, Άγρα
  • Συλλογικό έργο, (2008) Όψεις του πολιτιστικού φαινομένου, Σταμούλης Αντ.
  • Συλλογικό έργο, (2010) Στρες, Εκδόσεις Παπαζήση
  • Συλλογικό έργο, (2011) Υγεία, ασθένεια και κοινωνικός δεσμός, Opportuna
  • Συλλογικό έργο, (2013) Πρακτικά τριακοστού δεύτερου Συμποσίου Ποίησης: Ποίηση και όνειρο, Μανδραγόρας

ΨΥΧΟΔΡΑΜΑ (Προτεινόμενη βιβλιογραφία από την ψυχολόγο-ψυχοδραματίστρια Γιώτα Αρβανίτη)

  • Aronson, Marvin L., (1990). Integrating Moreno's psychodrama and psychoanalytic group therapy. Journal of Group Psychotherapy, Psychodrama & Sociometry, 42, 199-203.
  • Bannister, Anne., Bradshaw-Tauvon, K., Holmes, P., (2001): Το ψυχόδραμα:Θεωρία και πρακτική.University Studio Press.
  • Blatner, Adam, (1985). The dynamics of catharsis. Journal of Group Psychotherapy, Psychodrama & Sociometry, 37, 157-166
  • Blatner, Adam, (1997). Psychodrama: The state of the art. Arts in Psychotherapy, 24, 23-30
  • Clayton, G. Maxwell, (1991). Directing Psychodrama: A Training Companion. Caulfield, Australia: ICA
  • Clayton, G. Maxwell, (1993). Living Pictures of the Self: Applications of Role Theory. Caulfield, Australia: ICA.
  • Fox, J., (1987). The essential Moreno.Springer Publishing.
  • Freud, Sigmund, (1977). Ψυχολογία των μαζών και ανάλυση του Εγώ. Επίκουρος.
  • Holmes, P., (1992). The inner world psychodrama.Tavistock-Routledge.
  • Kellerman, F., (1992). Focus on Psychodrama. Jessica Kingsley Publishers.
  • Moreno, Jacob L., (1953). Who Shall Survive? Foundations of Sociometry, Group Psychotherapy and Psychodrama. Beacon, NY: Beacon House
  • Moreno, Jacob L., (1953). Who Shall Survive? Foundations of Sociometry, Group Psychotherapy and Psychodrama. Beacon, NY: Beacon House
  • Ασημακης, Π., (1999). Σύγχρονες ψυχοθεραπείες στην Ελλάδα.
  • Λέτσιος, Κ., (2001). Το ψυχόδραμα:Η επιστήμη της ομάδας στην ψυχοθεραπευτική προοπτική. Ελληνικά Γράμματα.
Θέμα Παράθυρο εικόνας. Εικόνες θέματος από -ASI-. Από το Blogger.