Τέχνη και Υγεία στην Εκπαίδευση

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • Θεματολογία Α.Υ.
  • Προγράμματα Αγωγής Υγείας Σχολικών Μονάδων 2018-20...
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΜ. ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ
  • Εγκύκλιοι - Αποφάσεις
  • Ανθρώπινα Δικαιώματα
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Διατροφή
  • Ισότητα
  • Πρόληψη εξαρτήσεων
  • Πρώτες βοήθειες
  • Σεξουαλική αγωγή/ Έμφυλες ταυτότητες
  • Τέχνες και υγεία
  • Υποστηρικτικό υλικό
  • ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
  • Ψυχική υγεία
  • "Κυκλοφοριακή αγωγή-οδική ασφάλεια"
  • Ενδοσχολική Βία - Εκφοβισμός
  • Θέματα πολιτικής προστασίας
  • ΔΕΠΠΣ - ΑΠΣ Α.Υ.
  • Αρμοδιότητες Υπ. Α.Υ.
  • Συνδεδεμένοι, ενεργοί και αλληλέγγυοι ...στην εποχή του COVID 19
  • Μένουμε σπίτι ...με ασφαλή συντροφιά

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΟΔΗΓΟΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΑΠΟ ΤΑ IKID

ΟΔΗΓΟΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Αναρτήθηκε από Ευαγγελία Φρυδά στις 11:19 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες ψυχική υγεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Επικοινωνήστε μαζί μας:

Ευαγγελία Φρυδά
e-mail: lifryd@gmail.com, gragyg@dide-v-ath.att.sch.gr
τηλ. 210-6399597, 6974359654

Αγωγή Υγείας - συνδεδεμένοι, ενεργοί και αλληλέγγυοι

Αγωγή Υγείας - συνδεδεμένοι, ενεργοί και αλληλέγγυοι
Το μπλογκ μας για την πανδημία

Τέχνη και Υγεία στην Εκπαίδευση

Τέχνη και Υγεία στην Εκπαίδευση

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
      ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ •     Υγειονομική κρίση: Περιβάλλον, Πολιτισμός •     Υγιεινή διατροφή •     Στοματική υγιεινή •     Φυσική ζωή, άσκη...
  • Πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων. "Εγώ" και "Εσύ", γινόμαστε "Εμείς".
    Ο Έλεγχος των Συγκρούσεων αποτελεί ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης σε κοινωνικές δεξιότητες, για παιδιά προεφηβικής ηλικίας και έχει τους εξής...
  • Επέκταση χρόνου υλοποίησης των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας του διδακτικού έτους 2019-2020
    Σας υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο   79827/ΓΔ4 24-06-2020   του   Υ.ΠΑΙ.Θ , λόγω των ιδιαίτερων υγειονομικών συνθηκών και της λήψ...
  • Πρόσκληση σε διαδικτυακή συνάντηση σύνδεσης και ενδυνάμωσης τον καιρό της πανδημίας με τίτλο «Δικαίωμα στην Υγεία και στην Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια»
    Η Δ/νση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με την Δ/νση Π.Ε. Β’ Αθήνας, μέσω των αντίστοιχων Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, (έγγραφο ΔΔΕ)    σε συν...

Το ιστολόγιο μας

Σχεδίαση - Υλοποίηση - Επιμέλεια του ιστολογίου
Ευαγγελία Φρυδά

Ημερολόγιο

imerologio

ΛΙΣΤΑ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ

  • StressTeen: η σελίδα των εφήβων
  • Αutism Praxis
  • Δίκτυο Κατά της Βίας στο Σχολείο
  • Ελληνική Εταιρία Μελέτης Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο
  • Ευρωπαϊκή Καμπάνια κατά του Σχολικού Εκφοβισμού
  • Ινστιτούτο Καταναλωτή
  • Ιστότοπος Εκλαϊκευμένης Ιατρικής
  • Μονάδα Εφηβικής Ιατρικής
  • Οργανισμός Υγείας
  • Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

27 Ιανουαρίου - Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος

28 Ιανουαρίου - Ευρωπαϊκή Ημέρα Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

5 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

12 Φεβρουαρίου - Ημέρα της Ερυθράς Χειρός (από το σύμβολο της κόκκινης παλάμης που σημαίνει STOP στην στρατολόγηση παιδιών σε πολέμους)

15 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου

20 Φεβρουαρίου - Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσύνης

ΜΑΡΤΙΟΣ

6 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού & ενδοσχολικής βίας

8 Μαρτίου - Διεθνής Ημέρα της Γυναίκας

15 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

21 Μαρτίου- Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

21 Μαρτίου- Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου

21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

2 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

4 Απριλίου - Διεθνής Ημέρα κατά των Ναρκών

7 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

8 Απριλίου - Ημέρα του Έθνους των Ρόμα

22 Απριλίου - Ημέρα της Γης

28 Απριλίου - Παγκόσμια Ημέρα για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία / Διεθνής Ημέρα Μνήμης Εργατών

ΜΑΪΟΣ

1 Μαΐου - Εργατική Πρωτομαγιά / Διεθνής Ημέρα Εργατών

2 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου

8 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου

31 Μαΐου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος

ΙΟΥΝΙΟΣ

4 Ιουνίου - Διεθνής Ημέρα κατά της Επιθετικότητας εναντίον των Παιδιών

12 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Εργασίας

14 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

15 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Κακομεταχείρισης των Ηλικιωμένων

20 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων

26 Ιουνίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους

26 Ιουνίου - Διεθνής Ημέρα κατά των Βασανιστηρίων

ΙΟΥΛΙΟΣ

8 Ιουλίου - Παγκόσμια Ημέρα Αλλεργίας

17 Ιουλίου - Παγκόσμια Ημέρα Διεθνούς Δικαιοσύνης

18 Ιουλίου - Διεθνής Ημέρα Νέλσον Μαντέλα

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

23 Αυγούστου - Παγκόσμια Ημέρα για την Υπενθύμιση του Δουλεμπορίου και της Κατάργησής του

30 Αυγούστου - Διεθνής Ημέρα Εξαφανισμένων

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

8 Σεπτεμβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού

15 Σεπτεμβρίου - Διεθνής Ημέρα Δημοκρατίας

21 Σεπτεμβρίου - Διεθνής Ημέρα Ειρήνης

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

2 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα Μη Βίας

5 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών

10 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

10 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά της Θανατικής Ποινής

14 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Όρασης (Κατά της Τύφλωσης)

15 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα του Λευκού Μπαστουνιού

17 Οκτωβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας

24 Οκτωβρίου - Ημέρα του ΟΗΕ

25 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού

28 Οκτωβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Δωρεάς Οργάνων Σώματος και Μεταμοσχεύσεων

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

6 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για την Παρεμπόδιση της Εκμετάλλευσης του Περιβάλλοντος στον Πόλεμο και τις Ένοπλες Συγκρούσεις

9 Νοεμβρίου - Διεθνής Ημέρα κατά του Φασισμού και του Αντισημιτισμού

19 Νοεμβρίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της κακοποίησης των παιδιών

20 Νοεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού

25 Νοεμβρίου - Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

1 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

2 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Δουλείας

3 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

5 Δεκεμβρίου - Διεθνής Ημέρα Εθελοντισμού για την Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη

10 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

18 Δεκεμβρίου - Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη

Αναγνώστες

"Back to Top"

Online:

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων για το σχολικό έτος 2020-2021

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων) για το σχολ...

TeensPeace

TeensPeace

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2020 (43)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Ιουνίου (11)
    • ►  Μαΐου (4)
    • ►  Απριλίου (4)
    • ►  Μαρτίου (13)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (2)
  • ►  2019 (61)
    • ►  Δεκεμβρίου (12)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Οκτωβρίου (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (7)
    • ►  Μαΐου (5)
    • ►  Απριλίου (2)
    • ►  Μαρτίου (8)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ►  2018 (20)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Ιουνίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (8)
  • ►  2017 (28)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Οκτωβρίου (11)
    • ►  Σεπτεμβρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (3)
  • ►  2016 (65)
    • ►  Δεκεμβρίου (7)
    • ►  Νοεμβρίου (11)
    • ►  Οκτωβρίου (7)
    • ►  Σεπτεμβρίου (14)
    • ►  Ιουνίου (3)
    • ►  Μαΐου (4)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (11)
    • ►  Ιανουαρίου (6)
  • ►  2015 (111)
    • ►  Δεκεμβρίου (8)
    • ►  Νοεμβρίου (23)
    • ►  Οκτωβρίου (19)
    • ►  Σεπτεμβρίου (11)
    • ►  Μαΐου (5)
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Μαρτίου (9)
    • ►  Φεβρουαρίου (17)
    • ►  Ιανουαρίου (12)
  • ▼  2014 (208)
    • ►  Δεκεμβρίου (16)
    • ►  Νοεμβρίου (33)
    • ►  Οκτωβρίου (25)
    • ►  Σεπτεμβρίου (29)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουνίου (16)
    • ►  Μαΐου (14)
    • ►  Απριλίου (12)
    • ▼  Μαρτίου (28)
      • «Ενδυνάμωση και υποστήριξη ομάδων οικογενειών ατόμ...
      • Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης για τον Αυτισμό (2 Απρι...
      • Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού
      • Ομιλούντα βιβλία από το Φάρο Τυφλών
      • "Τι θα γίνει, θα κοιμηθούμε απόψε;"
      • «Η λειτουργία του Ύπνου και η σημασία της για τη Μ...
      • Μήνυμα Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 27 Μαρτίου 2014
      • ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 27, 29, 20-03
      • 7ο Εντατικό Σεμινάριο Εφηβικής Ιατρικής
      • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
      • ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ Ε...
      • ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ
      • ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΩΝ ...
      • ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩ...
      • ΟΔΗΓΟΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛ...
      • Διημερίδα του Ιδρύματος Λασκαρίδη με θέμα: "Αυτισ...
      • ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ (ΚΕΘΕΑ) γ...
      • ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΣΤΟ ΣΕ...
      • Βιωματικά Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας ...
      • Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφερόντος για συμμετοχή σε...
      • ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ
      • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΕΠ-Υ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
      • «Ξέρω τι ζητάω»
      • SAFERINTERNET.GR: Για ένα ασφαλέστερο διαδίκτυο
      • "Συνοπτικό εγχειρίδιο αντιμετώπισης σχολικού εκφοβ...
      • Εκπαιδευτικό υλικό του Ιδρύματος της Βουλής των Ελ...
      • Δράση κατά του εκφοβισμού με μαθητές και εκπαιδευτ...
      • Η ΕΚΦΟΒΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ Σ...
    • ►  Φεβρουαρίου (22)
    • ►  Ιανουαρίου (12)
  • ►  2013 (1)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)

Ετικέτες

  • Επιμόρφωση (12)
  • Νομοθεσία - εγκύκλιοι (1)
  • Σεμινάριο Τμήματος Α.Υ. (99)
  • αγωγή υγείας (35)
  • απώλεια (2)
  • αυτισμός (9)
  • αφήγηση (3)
  • διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (5)
  • διαφορετικότητα (7)
  • εκπαιδευτικό πρόγραμμα (13)
  • εκπαιδευτικό υλικό (24)
  • ενημέρωση (6)
  • ενημερωτική εκδήλωση (2)
  • θεατρική παράσταση (12)
  • κακοποίηση (4)
  • μουσική (2)
  • περιβάλλον (2)
  • πρόληψη (27)
  • πρώτες βοήθειες (13)
  • ρατσισμός (4)
  • σεμινάριο (8)
  • υγεία (10)
  • υγεία και τέχνη (10)
  • ψυχική υγεία (13)

Η λίστα ιστολογίων μου

  • Σελιδοδείκτης
    Αγροτικές κινητοποιήσεις: σαν έτοιμοι από καιρό οι αγρότες κατέβηκαν στον δρόμο κατά χιλιάδες. Ή όταν η απόγνωση γίνεται θυμός και οργή.
    Πριν από 22 ώρες
  • Πλανόδιον - Ιστορίες Μπονζάι
    Βάλτερ Μπένγιαμιν (Walter Benjamin): Ὑπερ­πο­λυ­τε­λὲς ἐπι­πλω­μέ­νο δια­μέ­ρι­σμα τῶν δέ­κα δω­μα­τί­ων
    Πριν από 1 ημέρα
  • ΠΡΟΝΟΗ
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Κοινοτική Δράση – 25η Νοεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών
    Πριν από 4 ημέρες
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ με θέμα τη ΦΩΤΟΡΡΥΠΑΝΣΗ, Δρ.Μαργαρίτα Μεταξά
    Πριν από 1 χρόνια
  • ΓΡΑΦω ΚΑΙ ΔΡω
    PABLO PICASSO - ΘΑΝΟΣ ΤΣΙΓΚΟΣ: ΜΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
    Πριν από 2 χρόνια
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ
    «Αδύναμοι χαρακτήρες γεμάτοι πείσμα να ευτυχήσουν»
    Πριν από 6 χρόνια
  • Κέντρο Πρόληψης Αργώ
    Πως να μιλήσω στο παιδί μου για τις εξαρτήσεις;
    Πριν από 10 χρόνια
  • TeensPeace
    ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Comenius - Regio 2013-2015 ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ Δ.Ε. Β' ΑΘΗΝΑΣ
    Πριν από 10 χρόνια
  • ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ "ΙΡΙΔΑ"
    ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ "ΙΡΙΔΑ"
    Πριν από 14 χρόνια
  • Αρχη - Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
  • Blogger

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Σαπφούς 12, Αθήνα
www.mdmgreece.gr
Τηλ: 210-3213150

ΕΕΚΑΑ (Ελληνική Εταιρεία Καρδιοαναπνευστικής Ανάνηψης)
Πατησίων 89, Αθήνα
Τηλ: 211-0121756

ΕΕΣ (Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός)
Εκπαιδευτικά προγράμματα
τηλ: 210-3613565

ΕΚΑΒ (Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας)
Τέρμα οδού Υγείας, Αθήνα
Τμήμα Εκπαίδευσης
τηλ: 213-2143000

IIBEAA (Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών)
(Πρόγραμμα για την πρόληψη του καπνίσματος)
www.thetruth.gr
τηλ: 210-7212520

ΜΟΝΑΔΑ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Νοσοκομείο "Α. & Π. Κυριακού¨
Μεσογείων 24, Αθήνα
τηλ: 210 7710824

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ"
Πρόγραμμα Σεξουαλικής Αγωγής
τηλ: 210-3381791

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Α. &. Π. ΚΥΡΙΑΚΟΥ
(Κέντρο Εκπαίδευσης & Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Εφήβων)
Β. Γεωργίου 43 Χαλάνδρι
τηλ: 210-7757469, 210-6855289-290

Μονάδα απεξάρτησης 18άνω

Μονάδα απεξάρτησης 18άνω

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

"ΑΡΓΩ"
Εθν. Αντίστασης 52, 15562, Χολαργός
τηλ: 210-6561466, 6520505
http://okana.gr/diadrastikos-xartis/article/111-okanaxolargos
E-mail: argoagp@yahoo.gr

"ΙΡΙΔΑ"
Πριγκηπονήσων 4, 14231, Ν. Ιωνία
τηλ: 210-2715379, 210-2715660
http://kentroprolipsisirida.blogspot.gr/
e-mail: kpirida@yahoo.gr

"ΠΡΟΝΟΗ"
Δήλου 10, 14562, Κηφισιά
τηλ: 210-8082673
http://www.pronoi.org.gr/
E-mail: @pronoi.org.gr

ΟΚΑΝΑ

ΟΚΑΝΑ

ΚΕΘΕΑ

ΚΕΘΕΑ

Συνολικές προβολές σελίδας

Εγχειρίδια Αγωγής Υγείας στη Βιβλιοθήκη της Διεύθυνσης Δ.Ε. Β΄Αθήνας, Τμήμα Αγωγής Υγείας

  • Διατροφή και υγεία, οδηγός για καθηγητές λυκείου.(2000) Πανεπιστήμιο Κρήτης
  • Κυκλοφοριακή αγωγή : Ατυχήματα 11-14 ετών, ΥΠΕΠΘ
  • Κυκλοφοριακή αγωγή : Ατυχήματα (βιβλίο καθηγητή), ΥΠΕΠΘ
  • Αγωγή του καταναλωτή στα σχολεία, διδακτικό και εκπαιδευτικό υλικό, ηλικιακή ομάδα 15-18, ΥΠΕΠΘ -ΙΔΕΚΕ
  • Αγωγή του καταναλωτή στα σχολεία, διδακτικό και εκπαιδευτικό υλικό, ηλικιακή ομάδα 11-14, ΥΠΕΠΘ -ΙΔΕΚΕ
  • Weare Katherine - Gray Gay. (επιμέλεια Σώκου, Κατερίνα). 2000. Η προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας στο σχολείο. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα.
  • Ξέρω τι ζητάω.
  • Στηρίζομαι στα πόδια μου.
  • Αγωγή Υγείας. Ψυχική υγεία - διαπροσωπικές σχέσεις 11-14 ετών. ΚΕΘΕΑ & ΕΨΥΠΕ. (2000). Αθήνα. ΥΠΕΠΘ. Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
  • Κωνσταντινίδου, Ευφημία, Χατζάρα, Φωτεινή. (2008). Αντιμετωπίζοντας την απώλεια. Πιλοτικό πρόγραμμα για σχολεία σε θέματα αγωγής υγείας ( Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ- Εθνικό Ιδρυμα Νεότητας). Κοζάνη. ΥΠΕΠΘ & Δ.Δ.Ε. Ν. Κοζάνης Αγωγή Υγείας
  • Συναισθηματική οργάνωση. Δραστηριότητες μαθησιακής ετοιμότητας. Βιβλιοτετράδιο μαθητή. ΟΕΔΒ.
  • Σώκου, Κατερίνα. (1999). Οδηγός αγωγής και προαγωγής υγείας : πρότυπο πρόγραμμα "αλκοόλ και ατυχήματα". Ινστιτούτο υγείας του παιδιού. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ. (2000). Συζητήσεις Εφήβων. Διαπροσωπικές Σχέσεις. Επικοινωνία, τετράδιο για τον μαθητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ ..
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ.(2000). Συζητήσεις Εφήβων. Ψυχική Υγεία - Διαπροσωπικές Σχέσεις. Βιβλίο για τον καθηγητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ - ΓΕΝΙΚΗ

  • Clark, Ron. (2004). Οι βασικοί 55 : Οι κανόνες του βραβευμένου εκπαιδευτικού για να ανακαλύψουμε τον επιτυχημένο μαθητή σε κάθε παιδί. Πλατύπους.
  • Freire, Paulo. (2006). Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν. Επίκεντρο.
  • Jessor, R. (1998). New perspectives on Adolescent Risk Behavior. Jessor, R., Editor. Cambridge University Press.
  • Lightfoot, C. (1997). The culture of adolescent risk taking. The Guilford Press
  • Αναγνωστοπούλου, Μαρία. (2005). Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη : Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική προσέγγιση. Αφοί Κυριακίδη.
  • Δεληκανάκη, Νίκη. (2005). Συναισθηματική αγωγή : Κατανόηση και βιωματική προσέγγιση συναισθημάτων. Ταξιδευτής.
  • Ζαφειριάδης, Κυριάκος. (2004). Η διαγωγή των μαθητών και οι σχολικές κυρώσεις στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση : Μια ιστορική -κριτική προσέγγιση. Αφοί Κυριακίδη.
  • Ματσαγγούρας, Ηλίας. (2003). Η σχολική τάξη : Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας. Γρηγόρη.
  • Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή, Παπαναούμ Ζωή, Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης προγραμμάτων, Εκδόσεις Τυποθήτω, Αθήνα, 2001.
  • Χατζηστεφανίδης, Θ. (1990). Ριζοσπαστικά παιδαγωγικά κινήματα του 20ου αιώνα. Βυζάντιο, Παπαδήμας (διάθεση)

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

  • Gidney M, Vorster H, Kok Fr, Επιμέλεια Ελληνικής Έκδοσης: Ματάλα Α, Γιαννακούλια Μ. (2007). Εισαγωγή στη διατροφή του ανθρώπου, επιστημονικές εκδόσεις Παρισιανού.
  • Kleep,K.(2005),Promoting fruit and vegetables through school: A European perspective EGEA, Inrenational Conference of Mediterranean –Style Diets, Session 2: from scientific evidence to health prevention actions, LARK-WHO, Rome, 2005, p.p. 35-39.
  • Simopoulos,A. (2001). “ The Mediterranean Diet. What is so special about the diet of Greece? The scientific evidence”. Journal Nutrition:131:3065-3073.
  • Αγιουτάντης Ζ, Μερτίκας Σ. (2003). Ένας πρακτικός οδηγός για τη συγγραφή τεχνικών κειμένων, Εκδόσεις ΙΟΝ.
  • Ανδρικόπουλος Ν. (1999). Χημεία και τεχνολογία τροφίμων, τόμος Ι, πανεπιστημιακές σημειώσεις, Αθήνα.
  • Αποστολόπουλος Κ, Γεωργιτσογιάννη Ε, Κανέλου Α, Σαΐτη Α, Σδράλη Δ, Τριάδη Δ. (2007). Οικιακή οικονομία Ά Γυμνασίου, Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα.
  • Αποστολόπουλος Κ. (2009). Οικιακή οικονομία: ιστορική αναδρομή, φιλοσοφική θεώρηση, εισαγωγή στη σύγχρονη ανθρωποοικολογία, εκδόσεις Ελληνοεκδοτική.
  • Γαλανοπούλου Ν, Ζαμπετάκης Γ, Μαύρη Μ, Σιαφάκα Α. (2007). Διατροφή και χημεία τροφίμων, εκδόσεις Αθ, Σταμούλης, Αθήνα.
  • Γιαννακούλια Μ, Κροκίδη Ε, Προβατάρη Σ, Σαΐτη Α. (2006). Οικιακή οικονομία ΄Β Γυμνασίου, Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, Αθήνα.
  • Γκούβρα, Μ.-Κυρίδη Α.-Μαυρικάκη Ε.: Αγωγή Υγείας και σχολείο, εκδ.Τυπωθήτω, Αθήνα.
  • Γραβάνη Ζ. (1995). Το μάθημα της οικιακής οικονομίας, Αθήνα.
  • Εμμανουηλίδου, Κ. (2011). Ψυχολογία της διατροφής: Πώς οι διατροφικές συνήθειες αντανακλούν τον συναισθηματικό μας κόσμο, Μεταίχμιο, Αθήνα.
  • Ζαμπέλας Α. (2003). Η Διατροφή στα στάδια της ζωής, ιατρικές εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης.
  • Ζαμπέλας, Α. (2007). Κλινική διαιτολογία & διατροφή με στοιχεία παθολογίας, τόμος Ι, ιατρικές εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης.
  • Ζερφύδη, Γρ. (1998). Διατροφή του ανθρώπου, εκδόσεις Γιαχούδη, Θεσσαλονίκη.
  • Θωμόπουλος Χ. (2006). Μαθαίνοντας τι είναι οι τροφές μας, εκδόσεις Παπασωτησίου, Αθήνα.
  • Κάσιμος, Χ, Κάσιμος, Δ. (1988). Διατροφή υγιεινή ανάπτυξη και διαβίωση του ανθρώπου, Αθήνα.
  • Καφάτος, Α, Λαμπαδάριος, Δ. (1990). Τελευταίες εξελίξεις στην διατροφή και επιδημιολογία των νοσημάτων διατροφής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ηράκλειο.
  • Κουτρούμπα, Κ. (2004). Διδακτική εφαρμογή στη σύγχρονη οικιακή οικονομία, εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, Αθήνα.
  • Λιάπης, Ν. (2012). Ιπποκράτειος διατροφή, εκδ. Ιβίσκος, Αθήνα.
  • Μπατζελή, Κ.(2010), «Προϊόντα ελληνικής γης. Προϊόντα μεσογειακής διατροφής στην Ελλάδα και στον κόσμο.Στρατηγικές προώθησης».Διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο :http//www.minagric.gr/greek/press/2010/06/greek230610a.shtml
  • Μόρτογλου, Τ., Μόρτογλου, Κ. (2002). Διατροφή από το σήμερα για το αύριο, Τόμος Ι & ΙΙ, εκδόσεις Γιαλλέλη.
  • Πάπυρος Larousse. (2003). To Παπυράκι, εικονογραφημένο εγκυκλοπαιδικό λεξικό & πλήρες λεξικό της νέας ελληνικής γλώσσας, Εκδοτικός οργανισμός Πάπυρος, Αθήνα.
  • Παπαγεωργίου, Α. (1981). Στοιχεία διαιτολογίας, τροφογνωσίας, νοσηλευτικής, Αθήνα
  • Παπανικολάου, Γ. (1998). Παχυσαρκία και αδυνάτισμα, Πρότυπες Θεσσαλικές εκδόσεις, Αθήνα.
  • Στεφανάκου, Α. : Η διατροφή - Τρώγοντας σωστά, Ανοιχτό Σχολείο - τεύχος 28
  • Τριχοπούλου, Α.(2010). «Μεσογειακή διατροφή, παραδοσιακά μεσογειακά προϊόντα και υγεία», Ελληνική Επιθεώρηση Διαιτολογίας-Διατροφής, τ.1,σ.σ.13-18.
  • Τριχόπουλος,Δ.,Καλαποθάκη,Α.,Πετρίδου,Ε.(2000). Προληπτική Ιατρική και Δημόσια Υγεία. Αθήνα. Ζήτα
  • Τσίτσικα,Α. (2013). Η διατροφή των εφήβων. Διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο http://www.youth-health.gr
  • ΥΠ.Ε.Π.Θ.(2000α). Διατροφή και Υγεία. Οδηγός για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης. Βιβλίο Δραστηριοτήτων και πληροφοριών.Ηράκλειο: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Κοινωνικής Ιατρικής. Κλινική Προληπτικής Ιατρικής και Διατροφής.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  • Gordon, Thomas. 1999. Ο αποτελεσματικός δάσκαλος (Teacher effectiveness training). Εκδ. Ευροσπουδή Εκπαιδευτήρια «Κωστέα Γείτονα».
  • Γενά, Αγ. (2007). Θεωρία και πράξη της ανάλυσης της συμπεριφοράς. Αθήνα: Gutenberg.
  • Γιαβρίμης, Π. (2005). Αυτοαντίληψη αλλοδαπών μαθητών. Σύγχρονη εκπαίδευση, 140, 44-55.
  • Δράκος, Γ. (2002). Θέματα ειδικής αγωγής. Αθήνα: Ατραπός.
  • Ζαφειροπούλου, Μ. (2004) Προσαρμογή στο σχολείο: Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, σ.σ. 439-476.
  • Ιωαννίδη, Β. (2002). «Αγωγή Πρόληψης»: Πρόταση για μια νέα παιδευτική λειτουργία του σχολείου (Η εκπαίδευση ως στρατηγική επιτυχούς πρόληψης και Προαγωγής της Υγείας). Στο: Μπέλλα, Ζ. Κ. (επιμέλεια). Δημοσιεύματα Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών,
  • Ιωαννίδη, Β. (2002). Αγωγή Υγείας και Νεανική Παραβατικότητα. Η Αγωγή και η Προαγωγή της Υγείας ως Μέσα Πρόληψης της Νεανικής Παραβατικότητας, ΠΑΡΟΥΣΙΑ, 1998-2000, τόμ. ΙΓ΄-ΙΔ΄, σσ. 397-406.
  • Κάκουρος, Ε. και Μανιαδάκη, Κ.(2002).Ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων: Αναπτυξιακή προσέγγιση. Αθήνα: Τυπωθήτω.
  • Καλατζή-Αζίζι, Α. (1996). Επιμ. Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο: Οικοσυστημική προσέγγιση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Καλατζή-Αζίζι, Α. και Ζαφειροπούλου, Μ. (2004). Προσαρμογή στο σχολείο: Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
  • Κολιάδης, Εμ. (2007). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη: Σύγχρονες ψυχολογικές θεωρίες μάθησης. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Μέλλον, Ρ. (2005). Η ανάλυση της συμπεριφοράς. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ματσαγγούρας, Η. (2000). Η σχολική τάξη. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
  • Μαυροπούλου, Σ. & Παντελιάδου, Σ. (2000). Ικανότητα χειρισμού προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολείο και ανάγκες εξειδίκευσης εκπαιδευτικών, Στο Κυπριωτάκης, Α. (επιμέλεια), Πρακτικά Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο (σελ. 678-691).
  • Νικολάου, Σ. (2004). Η βία, η επιθετική συμπεριφορά και η τηλεοπτική επίδραση. Εκπαίδευση και Επιστήμη, 1, 74-87.
  • Ξωχέλλης Παναγιώτης (1984). Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος, εκδ. Αφοι Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 1984.
  • Παπαδόπουλος, Νίκος. Λεξικό Ψυχολογίας, εκδ. Σύγχρονη Εκδοτική, Αθήνα 2005.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2004).Συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας παιδιών με διαταραχές όρασης: Προβλήματα και μέθοδοι αντιμετώπισή τους. Εκπαίδευση και Επιστήμη, 1, 35-49.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2004).Συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας παιδιών με διαταραχές όρασης: Προβλήματα και μέθοδοι αντιμετώπισή τους. Εκπαίδευση και Επιστήμη, 1, 35-49.
  • Πολυχρονοπούλου, Στ. (2007). Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
  • Πούλου, Μ (2000). Συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες: μια «ειδική» κατηγορία ειδικής αγωγής. Στο Κυπριωτάκης, Α. (επιμέλεια), Πρακτικά Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο (σελ. 692-698)
  • Χατζηχρήστου, Χ. & Hopf, D. (1991). Προβλήματα συμπεριφοράς και σχολικής επίδοσης μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 14-15, 107-143.

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - BULLYING

  • Alexander, J. (2007). Νταήδες, εξυπνάκηδες, δήθεν φίλοι… και εσύ! Μαθαίνω να θωρακίζομαι, γίνομαι δυνατός. Εκδ. Άγκυρα
  • Bowles, R. A., Garcia Reyes M., & Pradiptyo R. (2005). Monitoring and evaluation the safer school partnerships programme. London: Youth Justice Board for England and Wales.
  • Braithwaite, J. (1989). Crime, Shame and Reintegration. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Burssens, D., & Vettenburg, N. (2006). Restorative group conferencing at school: A constructive response to serious incidents. Journal of School Violence, 5, 5–17.
  • Chalvin Marie Joseph. (2004). Αποτρέποντας τις συγκρούσεις και τη βία. Εκδ. Σαββάλας.
  • Coloroso, Barbara. (2003). The Bully, the Bullied, and the Bystander: From Preschool to High School—How Parents and Teachers Can Help Break the Cycle of Violence. New York: HarperCollins.
  • Cowie, H., & Jennifer, D. (2008). New perspectives on bullying. London: Open University Press.
  • Garbarino, James, Ph.D. & deLara, Ellen, Ph.D. (2002). And Words Can Hurt Forever: How to Protect Adolescents from Bullying, Harassment, and Emotional Violence. New York: The Free Press.
  • Haber, Joel & Glatzer, Jenna (2008). Τέλος στον εκφοβισμό! Θωρακίστε τα παιδιά σας για μια ζωή. Αθήνα. Εκδ. Πατάκης.
  • Haber, Joel & Glatzer, Jenna. (2007). Bullyproof Your Child for Life: Protect Your Child from Teasing, Taunting, and Bullying for Good. New York: Penguin.
  • Hopkins, B. (2004). Just Schools: A Whole School Approach to Restorative Justice. London, New York: Jessica Kingsley.
  • Hrigoyen, M.-F. (1998). Le harcelement moral: la violence perverse au quotidien. Paris. Editions La Découverte et Syros.
  • Maines, B. & Robinson, G. (2008). Bullying: The Support Group Method Training Pack. A Lucky Duck Book. London: Paul Chapman.
  • Molnar, A., Lindquist, B. (1998). Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.
  • Olweus, D. (1978). Aggression in the schools: Bullies and whipping boys. Washington, DC: Hemisphere.
  • Olweus, D. (1986). The Olweus Bully/Victim Questionnaire. Mimeo. Bergen, Norway: Research Center for Health Promotion, University of Bergen.
  • Olweus, D., & Limber, S. P. (2007). Olweus Bullying Prevention Program Teacher Guide. Center City, MN: Hazelden.
  • Olweus, Dan. (1993). Bullying at School: What We Know and What We Can Do. Cambridge, MA: Blackwell Publishers.
  • Pikas, A. (1989). The common concern method for the treatment of mobbing. In E. Roland & E. Munthe (eds) Bullying: An International Perspective. London: David Fulton.
  • Rigby, K. (2005). The method of shared concern as an intervention technique to address bullying in schools: an overview and appraisal. Australian Journal of Counselling and Guidance, 15, 27–34.
  • Ross, Dorothea. (2003). Childhood Bullying, Teasing, and Violence: What School Personnel, Other Professionals, and Parents Can Do. (2nd ed.). Alexandria, VA: American Counseling Association.
  • Sapouna, M. (2008) Bullying in Greek primary and secondary schools, School Psychology International, 29 (2), 199-213.
  • Sapouna, M. (2008). Bullying in Greek primary and secondary schools, School Psychology International, 29 (2), 199-213.
  • Slaby, Ronald, Wilson-Brewer, Renee, & Dash, Kimberly. (1994). Aggressors, Victims, and Bystanders: Thinking and Acting to Prevent Violence. Newton, MA: Education Development Center, Inc.
  • Smith, P. K, Howard, S., & Thompson, F. (2007). Use of the support group method to tackle bullying, and evaluation from schools and local authorities in England. Pastoral Care, 25(2), 4–13.
  • Thomas, P. (2003). Σταμάτα να με πειράζεις. Μια πρώτη ματιά στα σχολικά πειράγματα. Εκδ. Modern Times.
  • Willard, Nancy (2007). Cyberbullying and Cyberthreats: Responding to the Challenge of Online Social Aggression, Threats, and Distress. Champaign, IL: Research Press.
  • Αγκάσι, Μ. (2007). Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε. Εκδ. Μεταίχμιο.
  • Αρτινοπούλου, Β. (2001). Βία στο σχολείο. Έρευνες και πολιτικές στην Ευρώπη. Εκδ. Μεταίχμιο.
  • Αστρινάκης, Α. Στυλιανούδη, Λ. (1996). Χέβι μέταλ, ροκάμπιλι και φανατικοί οπαδοί. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.
  • Βέρντικ, Ε. (2007). Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε. Εκδ. Μεταίχμιο.
  • Μπεζέ, Λ. (1998). Βία στο σχολείο… βία του σχολείου. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.
  • Τριλίβα, Σ. Chimienti G. (1998). Πρόγραμμα ελέγχου των συγκρούσεων. “Εγώ” κι “Εσύ” γινόμαστε “Εμείς”. Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού και τετράδιο δραστηριοτήτων. Εκδ. Ελληνικά Γράμματα.

ΠΡΟΛΗΨΗ

  • Albee, G. W. (1996). A model for classifying prevention programs. In G. W. Albee, J. M. Joffe & L. A.
  • Durant, M. (1995). Creative Strategies for School Problems: Solutions for Psychologists and Teachers. New York. W. W. Norton & Co.
  • Dusenbury (Eds). Prevention, Powerlessness, & Politics: Readings on Social Change (pp 13-22). Newbury Park, Ca: Sage
  • Molnar, A. & Linquist, B. (1989). Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο (Επιμέλεια Α. Καλαντζή-Αζίζι).
  • Reynolds & Gutkin, T. (Eds.). The Handbook of School Psychology (pp. 1056-1076). New York. Wiley & Sons.
  • Rogers, Carl (1969). Freedom to learn: A view of what education might became (1st Ed.) Columbus, Ohio. Charles Merill.
  • Rogers, Carl (1980). A way of being. Boston. Houghton Muffin
  • Κέντρο Εκπαίδευσης για την Πρόληψη της Χρήσης των Ναρκωτικών και την Προαγωγή της Υγείας. Επικοινωνία στην Οικογένεια. (1996). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ./ ΟΚΑΝΑ.
  • Καλαντζή-Αζίζι Α. & Ζαφειροπούλου Μ. (Επιμ.) Προσαρμογή στο Σχολείο, Πρόληψη και Αντιμετώπιση στο Σχολείο. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα.
  • Κοκκέβη Α. Κίτσος Γ., Φωτίου Α., (2007). Καπνός, Οινοπνευματώδη, Ναρκωτικά. Η πορεία της χρήσης από την δεκαετία του ´80 έως σήμερα. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αθήνα.
  • Κοκκέβη Α., Φωτίου Α., Κίτσος Γ., (2009). Χρήση Εξαρτησιογόνων Ουσιών από Εφήβους μαθητές. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών. Αθήνα. Εκδόσεις Παπαζήση.
  • Κουμπή Ε, Μπαφέ Ν, Παυλής Μ. (2000). Κέντρο Εκπαίδευσης για την Πρόληψη της Χρήσης των Ναρκωτικών και την Προαγωγή της Υγείας. «Ημερολόγιο πλοίου, Αρμενιστής 1900». Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..
  • Κουράκης, Ν. (2004). Δίκαιο Παραβατικών Ανηλίκων: Συγγραφέας, Αθήνα.

(ΠΡΟ)ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

  • Brock, Stephen E, (2005), Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο, εκδ. Τυπωθήτω
  • Dolto, Françoise, (1985). La cause des enfants. Paris. Editions Robert Laffont.
  • Filliozat, Isabelle, (1999). Au coeur des émotions de l'enfant. Editions JC Lattès
  • Filliozat, Izabelle, (1997). L'intelligence du coeur. Paris. JC Lattès.
  • Henderson, Nan, (2008), Σχολεία που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα, Τυπωθήτω
  • Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα, (2012), Συλλογικό έργο, Τυπωθήτω (Εγχειρίδιο για τη δημιουργία ομάδων διαχείρισης κρίσεων στο σχολείο)
  • Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο, (2004), συλλογικό έργο, Τυπωθήτω (Εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευση)
  • Στήριξη των παιδιών σε καταστάσεις κρίσεων, (2008), Συλλογικό έργο, Τυπωθήτω
  • Χατζηχρήστου, Χρυσή Γ., Σχολική ψυχολογία (2011),Τυπωθήτω

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

  • Μάτσα Κ. (2008). Ψυχοθεραπεία και τέχνη στην απεξάρτηση, Άγρ

ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

  • Κασαπίδου Ζ, Λεκάκης Γ, Μαραγκίδη Μ. (2000). Συζητήσεις Εφήβων. Ψυχική Υγεία - Διαπροσωπικές Σχέσεις. Εγχειρίδιο για τον καθηγητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ. (2000). Συζητήσεις Εφήβων. Διαπροσωπικές Σχέσεις. Επικοινωνία, τετράδιο για τον μαθητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ ..
  • Κασαπίδου Ζ, Μαραγκίδη Μ.(2000). Συζητήσεις Εφήβων. Ψυχική Υγεία - Διαπροσωπικές Σχέσεις. Βιβλίο για τον καθηγητή (Επιμ. Γ. Λεκάκης). Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..
  • Κασαπίδου Ζ., Σφήκα Δ. (2005). Αγωγή Υγείας σε Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Α´ Τάξη 1ου Κύκλου). Αθήνα. Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο- ΕΠΙΨΥ, Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.
  • Κοκκέβη Α. (Επιμ. Εκδ.) (2005) Η Υγεία των Εφήβων: Διαστάσεις, Συνθήκες και Κοινωνικό Πλαίσιο. Ενότητες 1-9. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ. Αθήνα.
  • Κοκκέβη Α. Κίτσος Γ., Φωτίου Α., (2008). Εφηβεία. Συμπεριφορές και ψυχοκοινωνική υγεία. Αθήνα. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών. Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ.
  • Κοκκέβη Α. Κίτσος Γ., Φωτίου Α., (2008). Τρόπος Ζωής και Αντιλήψεις Εφήβων Μαθητών. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα. Αθήνα. Εκδόσεις Παπαζήση.
  • Κοκκέβη Α., Φωτίου Α., Κίτσος Γ., (2009). Χρήση Εξαρτησιογόνων Ουσιών από Εφήβους μαθητές. ΕΠΙΨΥ & Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών. Αθήνα. Εκδόσεις Παπαζήση.
  • Συλλογικό έργο, επιμέλεια: Αναστάσιος Ματσόπουλος, (2011). Από την ευαλώτητα στην ψυχική ανθεκτικότητα: Εφαρμογές στο σχολικό πλαίσιο και στην οικογένεια, Εκδόσεις Παπαζήση
  • Τερζίδου Μ, Μακά Ζ, Κοκκέβη Α. (2000). Έλληνες Μαθητές: Υγεία, Σχολεία, Οικογένεια. Αθήνα. Ε.Π.Ι.Ψ.Υ..

ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ - ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

  • Μάτσα Κ., (2001) Ψάξαμε ανθρώπους και βρήκαμε σκιές. Το αίνιγμα της τοξικομανίας, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2006) Η περίπτωση Ευρυδίκη, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2008) Ψυχοθεραπεία και τέχνη στην απεξάρτηση, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2012) Το αδύνατο πένθος και η κρύπτη, Άγρα
  • Μάτσα Κ., (2013) Ταπείνωση και ντροπή, Άγρα
  • Συλλογικό έργο, (2008) Όψεις του πολιτιστικού φαινομένου, Σταμούλης Αντ.
  • Συλλογικό έργο, (2010) Στρες, Εκδόσεις Παπαζήση
  • Συλλογικό έργο, (2011) Υγεία, ασθένεια και κοινωνικός δεσμός, Opportuna
  • Συλλογικό έργο, (2013) Πρακτικά τριακοστού δεύτερου Συμποσίου Ποίησης: Ποίηση και όνειρο, Μανδραγόρας

ΨΥΧΟΔΡΑΜΑ (Προτεινόμενη βιβλιογραφία από την ψυχολόγο-ψυχοδραματίστρια Γιώτα Αρβανίτη)

  • Aronson, Marvin L., (1990). Integrating Moreno's psychodrama and psychoanalytic group therapy. Journal of Group Psychotherapy, Psychodrama & Sociometry, 42, 199-203.
  • Bannister, Anne., Bradshaw-Tauvon, K., Holmes, P., (2001): Το ψυχόδραμα:Θεωρία και πρακτική.University Studio Press.
  • Blatner, Adam, (1985). The dynamics of catharsis. Journal of Group Psychotherapy, Psychodrama & Sociometry, 37, 157-166
  • Blatner, Adam, (1997). Psychodrama: The state of the art. Arts in Psychotherapy, 24, 23-30
  • Clayton, G. Maxwell, (1991). Directing Psychodrama: A Training Companion. Caulfield, Australia: ICA
  • Clayton, G. Maxwell, (1993). Living Pictures of the Self: Applications of Role Theory. Caulfield, Australia: ICA.
  • Fox, J., (1987). The essential Moreno.Springer Publishing.
  • Freud, Sigmund, (1977). Ψυχολογία των μαζών και ανάλυση του Εγώ. Επίκουρος.
  • Holmes, P., (1992). The inner world psychodrama.Tavistock-Routledge.
  • Kellerman, F., (1992). Focus on Psychodrama. Jessica Kingsley Publishers.
  • Moreno, Jacob L., (1953). Who Shall Survive? Foundations of Sociometry, Group Psychotherapy and Psychodrama. Beacon, NY: Beacon House
  • Moreno, Jacob L., (1953). Who Shall Survive? Foundations of Sociometry, Group Psychotherapy and Psychodrama. Beacon, NY: Beacon House
  • Ασημακης, Π., (1999). Σύγχρονες ψυχοθεραπείες στην Ελλάδα.
  • Λέτσιος, Κ., (2001). Το ψυχόδραμα:Η επιστήμη της ομάδας στην ψυχοθεραπευτική προοπτική. Ελληνικά Γράμματα.
Θέμα Παράθυρο εικόνας. Εικόνες θέματος από -ASI-. Από το Blogger.