Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

"Μουσείο και Εκπαίδευση": Δωρεάν Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς από το εκπαιδευτικό περιοδικό "Σελιδοδείκτης"

Το εκπαιδευτικό περιοδικό Σελιδοδείκτης για την Εκπαίδευση και την Κοινωνία διοργανώνει  δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια/εργαστήρια ως μέρος των εκδηλώσεων/δράσεών του για εκπαιδευτικά και κοινωνικά ζητήματα, αλλά και θέματα πολιτισμού.
Ήδη ξεκίνησε με μεγάλη συμμετοχή για δεύτερη χρονιά "Εργαστήριο Θεάτρου του Καταπιεσμένου για εκπαιδευτικούς".
Θα ακολουθήσει, κατά προτεραιότητα για τα μέλη του, δωρεάν σεμινάριο με θέμα: "Μουσείο και Εκπαίδευση". Θα πραγματοποιηθούν συνολικά 4 τρίωρες συναντήσεις, όλες τις Κυριακές του Φεβρουαρίου, απο τις 11:00-14:00μμ. Η τελευταία συνάντηση θα είναι εργαστήρι σχεδιασμού μουσειακού εκπαιδευτικού προγράμματος σε μουσείο της Αθήνας που θα συναποφασιστεί με τους συμμετέχοντες. Για δηλώσεις συμμετοχής βρείτε τη φόρμα αίτησης συμμετοχής εδώ.
Στο αμέσως επόμενο διάστημα στο πλαίσιο ανάληψης πρωτοβουλιών που σχετίζονται με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης/παραμέλησης ανηλίκων, στο 6ο τεύχος θα δημοσιεύσει συνέντευξη με τον Γιώργο Νικολαΐδη, Ψυχίατρο, MD, MA, MSc, PhD, Διευθυντή της Διεύθυνσης Ψυχικής Υγείας και Πρόνοιας του Κέντρου για τη μελέτη και την πρόληψη της κακοποίησης-παραμέλησης των παιδιών, του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού. Επίσης, διοργανώνει σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού βιωματικό σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16/1/19 με θέμα: «Το παιδί θύμα ενδοοικογενειακής βίας. Πώς εμφανίζεται στο σχολικό πλαίσιο.»
Τέλος, ως συνέχεια των πρωτοβουλιών που σχετίζονται με την πρόληψη χρήσης ουσιών από παιδιά και εφήβους, θα πραγματοποιηθεί και φέτος σχετική ημερίδα και πολύωρο βιωματικό σεμινάριο με θέμα: «Αξιοποίηση της Τέχνης για την πρόληψη των εξαρτήσεων στο σχολείο»σε συνεργασία με το 18ΑΝΩ. Οι προϋποθέσεις υλοποίησης και συμμετοχής σ' αυτό το σεμινάριο θα ανακοινωθούν σύντομα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε με μέηλ στο selidodeiktis.edu@gmail.com ή στο τηλέφωνο 6974359654.

Δεν υπάρχουν σχόλια: